here you have it

Där har ni mig.

healthy

känns som fler och fler bloggare jobbar på att bli fit istället för beniga? Eller är det bara jag som märkt det? :)
DÖR förövrigt över hennes armar & iof hela hennes kropp. Perfekt med muskler.

30 days

till toppform. Åker utomlands om exakt en månad, så nu är det steeenhårt som gället.
♥ Inget socker (Godis, chips, läsk, saft, kakor, bullar )
♥ Ingen potatis, pasta och ris, endast fullkorn i såna fall
♥ Undvika onödiga kolhydrater
♥ Träning varje dag, minst 60 minuter. Vila en dag & då köra någon form av pilates/yoga.
Imorgon kommer en bild på hur jag ser ut nu, så vi har något att jämföra med när jag åker !! :)
Den rumpan asså, shit....

fit for fight

hur har eran påsk varit? Jag har failat med lite godis & ingen träning i helgen. Tog igen det idag med dubbelpass på gymmet. Awesome feeling.


home

så mycket som händer i mitt liv just nu! därför är min uppdatering kassare än kass! Jag tränar iaf riktigt bra nu, börjar tom se skillnad på kroppen :) Which is pretty damn good.

RSS 2.0