skinny

dagens intag:
1 portion fibergröt med en skivad banan
2 knäckemackor med skinka och gurka
grönt te
vatten med citron och ingefära
lite nätmelon

Känns helt okej. åt runt 10 och är fortfarande inte hungrig, ska dock gå och koka lite te :) Idag ska jag städa mitt rum och göra i ordning i min garderob sen ska jag ut och springa, skööönt. Det är superfint väder och jag ska ladda min mobil med massooor med bra musik.

 

thinspo

   

förlåt för dålig uppdateringar, jag ska bättra mig:)

pepp musik

dagens motion:
4km powerwalk
5 km löpning


Tips på bra pepp-låtar när man ska springa:
♥ Give it 2 me Remix - Madonna
♥ Destination unknown - Alex gaudino
♥ Counter Strike remix
♥ Castle in the sky, Waves,  - DJ satomi
♥ Bass is kicking - DJ splash
♥ Pakito - You wanna rock
♥ Flying High - DJ splash
♥ Protect your ears - DJ dean

Har ni tips på bra träningslåtar?:) kommentera:)


BF

inte ätit nåågot onyttigt denna helgen - BRA! Inte ätit speciellt mycket över huvudtaget faktiskt under helgen.. Lite mera än en vecka kvar till skolan börjar - och jag ska gå ner så mycket jag kan tills dess! Mami kom hem för några timmar sen och hade med sig VR, ELLE, ELLE Mode, Glamour, H&M magazine och söndag, så det blir läsning för hela kvällen. halv 10 ska jag koka mig en kopp te och se på Beck, under mitt dun-täcke. stay strong ladies, and you will get skinny.



 

idag

Jag och bf ska i veckan boka en resa till november. Då måste jag vara snygg och vältränad och smal. Hur fint är det att se ut som en val i utlandet liksom?
Dagens to-do list:
- Dammsuga
- Städa mitt rum
- Ut & springa 5 km
- Göra situps + lite övningar.

Nu ska jag upp och koka ägg, som jag ska äta till frukost. Sen är det massooor att göra, så jag uppdaterar senare:)

Things did workout

Allting löste sig med BF idag. Skönt.
Funderar på att gå och köpa Detox-te imorgon. Ni som har testat det - hur fungerade det? Är det sant att man springer på toa hela tiden? Det vill jag ju inte riskera när man är i skolan om man säger så: ) Hur mkt gick ni ner? eller gick ni ner något över huvudtaget?

  


sleepy

Förlåt för mitt utbrott innan, men jag måste skriva av mig, annars vet jag inte vad som kunde hänt. Nu ska jag i alla fall sova, behöver mycket skönhetssömn, och imorgon är det en ny dag, som jag hoppas blir bättre än denna!


if you can dream it,
then you can be it.
stay strong
xoxo


jävla boyfriend

fan vad sur jag är alltså, min jävla idiot till pojkvän är ett jävla cp! Jag skickade ett sms imorse kl 7, & jag skickade typ 3 sms under dagen, OCH DEN JÄVLA IDIOTEN SKITER I ATT SVARA! han hör inte av sig en endaste jävla fucking gång under hela JÄVLA dagen! Inte en enda gång. & nu , så ringer jag hem till honom och då är han hur sur som helst och säger efter ca 5 minuter, "nä, jag kan inte prata, jag har inte tid bla bla bla bla" och säger hejdå och lägger på I ÖRAT PÅ MIG! och det finns fan ingenting jag HATAR mera än när folk lägger på i örat på en. förlåt, men just nu är JAG SÅ JÄVLA SUR att jag slår fan sönder vad som helst snart. JAG HATAR DIG DITT JÄVLA CP!!!! FUCK YOU

2/day/

frukost:
1 glas apelsin jos
a-fil med havrekuddar

1 nektarin
1 flaska loka
1 glas sprite zero
sallad

Vart helt okej dag, fast nu känns det nästan som att jag äter "för lite". För jag vill ju ligga mellan 800-1000kcal för att slippa att kroppen ställer in sig på svält. För då går jag inte ner något:/.
Jag måste verkligen börja träna, ska skaffa mig gymkort snart. Börjar få sjuklig ångest över att jag inte tränar "riktigt". Ska kolla upp allting med träningskort och gym nästa vecka tänkte jag. BF har erbjudit sig att gärna hjälpa mig på gymet, så det är bara att ta tillfället i akt:)
 

ny design

gjort om lite, ni som läser - är det jobbigt att läsa i courier? & föresten, jag ser ju att folk läser, men ingen kommenterar:) vilka är ni? :)

puke

Jag gjorde något som jag förbjudit mig själv att göra...

Jag åt en portion lasagne, sen gick jag rakt ner till toan och stoppade in tandborstskaften och spydde tills det inte kom mer. FAN! Jag hade lovat mig själv att inte göra så, men jag fick sån ångest!:( Fyllde upp magen med grönt te istället. Nu ska fettot gå och lägga sig istället. fyfan för mig.

fetto

Frukost:
A-fil med lite havrefras
1 glas apelsin jos

Lunch:
1 nektarin
lite köttfärs, ananas, gräddfil.
[ inte bra, men var tvungen då jag åt med bf.]

Övrigt:
1 kopp grönt te.


Jag har ett par jeans, som är svarta stuprör och jag älskar dem verkligen. Dock sitter dem åt i midjan & som ni förstår hatar jag det. När skolan börjar igen, så ska dem inte sitta åt i midjan. PUNKT SLUT. har gjort upp ett träningsschema som jag ska följa varje kväll tänkte jag:
200x situps
50x armhävningar
200x vadövning
100x rumpa.

Utöver det, så ska jag komma igång med min löpning igen [och hoppas att vädret tillåter] och springa minst 2 mil/veckan. Planen matmässigt är att ligga runt 600-1000kcal/dag. [Har läst att om man håller sig mellan 600-1000kcal så ställer inte kroppen in sig på svält.].

Nu måste jag plugga och städa lite:) Tänkte köra ett inlägg med skinny girls tonight. :)

xoxo


ett smalare augusti!

Augusti har börjat och jag är med unpretty på att göra augusti till den hälsosammaste månaden i år. Jag ska verkligen gå in stenhårt nu. (som jag sagt så många gånger, men nu är det allvar!) Skolan börjar om 20 dagar och då ska jag vara skinny as hell! Ska fixa och greja lite i mitt rum nu, sen blir det lång promenad. Ska försöka få med syster också, om jag lyckas:)

Uppdaterar ikväll babes!
xoxo

Btw;
Du som kallade dig "Ana" i mitt förra inlägg och sa att du hade länkat mig, din länk till din blogg fungerade inte? Men självklart är det okej att du länkar:)


RSS 2.0