fetto

Frukost:
A-fil med lite havrefras
1 glas apelsin jos

Lunch:
1 nektarin
lite köttfärs, ananas, gräddfil.
[ inte bra, men var tvungen då jag åt med bf.]

Övrigt:
1 kopp grönt te.


Jag har ett par jeans, som är svarta stuprör och jag älskar dem verkligen. Dock sitter dem åt i midjan & som ni förstår hatar jag det. När skolan börjar igen, så ska dem inte sitta åt i midjan. PUNKT SLUT. har gjort upp ett träningsschema som jag ska följa varje kväll tänkte jag:
200x situps
50x armhävningar
200x vadövning
100x rumpa.

Utöver det, så ska jag komma igång med min löpning igen [och hoppas att vädret tillåter] och springa minst 2 mil/veckan. Planen matmässigt är att ligga runt 600-1000kcal/dag. [Har läst att om man håller sig mellan 600-1000kcal så ställer inte kroppen in sig på svält.].

Nu måste jag plugga och städa lite:) Tänkte köra ett inlägg med skinny girls tonight. :)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Skinny

Får ja fråga din längd o målvikt?^^ Bara nyfiken ^^

2009-08-03 @ 20:16:27
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0