I'm baaaaaaaack!

Väldigt längesedan jag skrev sist, men har flyttat & sen har det varit student och sånt. Men nu är jag tillbaka. Har som sagt flyttat & det betyder att jag äntligen kan styra över maten & då kan jag äta mycket nyttigare än innan.
Har dock börjat få sjuk ångest, för känner mig så jävla ensam på ett sätt. Inte själva grejen att jag bor själv, för det älskar jag!! Men att jag inte har någon pojkvän, det tar på mig som fan. Har liksom vart singel ett riktigt bra tag. Lyckas dessutom bara träffa doucebags av någon anledning. "träffar" en kille, som jag har hållt på med några gånger innan men det har liksom aldrig blivit något. Dock är jag väldigt osäker på om han håller på med andra tjejer samtidigt som vi träffas, tror inte det, men kan ju aldrig vara säker på den saken förrän jag frågat.
Känner mig helt jävla oälskbar, det bara dök upp i skallen häromdagen, sjukt jobbigt.
hur mår niii? :)

Kommentarer
Postat av: Fruit

jag vet hur du känner, för jag känner likadant. men jag tror att man måste sluta sträva efter det för att få det. vilket är svårt, jag vet.

kul att flytta btw! längtar till jag kan göra det. kram!

2012-06-19 @ 22:22:31
URL: http://onlyfruits.blogg.se/
Postat av: bella

Kom in på din blogg i dag av en slump...Sjukt bra motivationsblogg för träning och bantning! Förväntar mig att du ligger i och uppdaterar den nu när jag hittat hit :) Blir till att hårdjobba för mig nu i sommar då man fallerat totalt under vintern och våren....

2012-06-24 @ 09:55:24
Postat av: Leroy

Vet hur tungt det är att vara själv, men jag tror verkligen inte det är bra att försöka hitta något för man känner sig ensam. Bättre att det kommer när det är rätt och försök njuta under tiden nu när du bestämmer helt och fullt över ditt liv.

Från en sak till en annan: Hur ser din träning och så nu? :)

2012-06-24 @ 12:31:35
URL: http://quixotic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0