21:18




Dagens intag:
3 dl lågkalori blåbärsyoughurt utan socker (35kcal/dl!)
2 äpplen
Sallad med kyckling
grönt te
lite fisk

inte hunnit träna idag, varit med en kompis hela dagen.. Boyfriend skulle kommit, men nää, usch. Fastän vi har varit med varandra asmycket kan jag inte sluta sakna honom...

Jobbar imorgon, men troligen inte såå många timmar, så jag tänkte ta gymet efter jobbet. Ska gå till biblioteket imorgon också & låna lite böcker. Någon som har tips på bra böcker? :)

Dags för sängen nu, har ont i huvudet :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det dagsintaget liknar mitt jättemycket! De dagarn jag är duktig =)



Visst är det kortet fint, benen, benen, benen!

2010-07-20 @ 00:52:30
URL: http://dontswallow.blogg.se/
Postat av: h!

jag vet en bra bok! ( elr ah tyckte det för typ 2 år sen men endå)

så värt av martin jern

hahaha jag kommer ihåg att jag inte ville sluta läsa den ven fast jag va i göteborg låg jag inne och läste - haha så fuuuul jag e :P

jag ska nog fan lånaden igen :P:)

stay strooooong! :)

2010-07-20 @ 12:55:32
URL: http://dinfetako.blogg.se/
Postat av: elli

vad är det för sort/märke lågkaloriyoghurt du äter? skulle vilja prova heh :D

2010-07-21 @ 02:22:59
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet att du vill bli smal men gör inte såhär MIT dig själv du kommer ångarna dig sjukt mycket senare! Ja vet att de låter helt jävla sjukt men ja har anorexi och varit inlagd på 7 olika ställen i ja börjar fatta hur dum jag va o börjar ångra mig grovt mycket! De började bör ja gick i femman men dom märkte de i sjuan o nu går jag i åttan. Men läs om anorexi o att man kommer få bensörikhet o allt. Man är pigg i början men till slut kommer kroppen inte orka mera. O man kommer vilja bli smalare i samlare
Jag har ett rent jävla HELVETE!!!!

2013-02-26 @ 20:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0