heartless



Var ute & sprang innan. SJUKT SKÖNT! Streckan som jag springer är ca 6 km, och idag gick det bättre än nånsin. Sprang ca 90% av rundan, vilket helt klart är en förbättring från min sida! Imorgon är det bara lite övningar och sånt som gäller, sen är det löpning torsdag, lördag och söndag! Sjukt motiverad är jag just nu.

Fick världens adrenalin kick när jag sprang de sista 500 m, så jag satte på bästa pump låten och sprang fort som en galning! Jag fick sån jävla adrenalin kick att jag fick gås hud, det kändes som allting aldrig har vart bättre. Känns helt plötsligt som att jag börjar komma in på ett nytt kapitel i mitt liv, där jag plötsligt börjar bli någorlunda lycklig.
Nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och läsa lite, sen har jag sovmorgon imon:) stay strong girls!

xoxo skinnylove

Kommentarer
Postat av: wannabthin

ok va kul tack:D

love ur blog:*

xoxo<3

2009-05-12 @ 22:11:51
URL: http://wannabthin-now.blogspot.com
Postat av: skinny bitch

Jag måste bara testa selleri, om det nu ger en smak av lakris. Älskar lakris! :D Jag är så kräsen när det kommer till mat men konstigt nog är jag ändå fet.. Och du, fortsätt blogga. Jag har följt din blogg länge och gillar den verkligen ;) Kram

2009-05-13 @ 10:40:29
URL: http://skinnylover.bloggagratis.se
Postat av: Kitten

Gud vad härligt de låter! Har helt sjuktdålig kondis och KAN verkligen inte springa. Även när jag dansade 7 timmar i vecka klarade jag inte av att springa... Längtar verkligen efter den kännslan du beskriver. Väldigt peppande att läsa om. Får helt enkelt tvinga och tvinga mej tills jag kommer dit.



och tack såmycke =)

2009-05-16 @ 16:29:11
URL: http://aswedishkitten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0