24 dagar kvar till skolavslutningen

dagens intag:
1 macka och te
Rivna morötter
Pyttelite kött
2,5 dl soppa (75kcal!)
2 knäcke bröd
2 koppar te
liten bit gurka
1 varma koppen sparris

HEJ FETTO! Fyfan, nu ser jag verkligen hur mycket det är:/ Blää, jag får skylla på min mens:( aja, inga sötsaker i alla fall, det suget har försvunnit helt & håller (thank god). Jag känner mig såå peppad inför skolavslutningen, jag hoppas verkligen jag går ner mina kilon innan den 11/6. Imorgon är det löpning som gäller också!
Planerna inför morgondagen:

Frukost:
2 ägg
1 kopp grönt te
1 glas vatten med citron och ingefära
Lunch:
Torsk, ca 70 gram.
1 glas vatten med citron
Sallad
eÉftermiddag:
ev. 1 äpple/morot/apelsin under eftermiddagen
+ 1 L vatten
Middag:
Kokta blandade grönsaker
eller ägg.


If you can dream it - then you can be it.
stay strong girls!

 

Kommentarer
Postat av: Dulce

ÅÅH!

Nu får vi verkligen ligga i! <3

Tack så mycket gumman<3

2009-05-18 @ 20:39:05
URL: http://fetochpatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0