I still haven't found what I'm looking for

vart ett tag sen jag såg min man, eller ja, han är inte min längre. Han gjorde mig hel, och fick mig att må så bra. Jag vill inte ge upp hoppet riktigt än känner jag, för vi ska troligtvis ses nästa helg. han är det enda jag tänker på. Jag har inte hittat vad jag letar efter, men endå vet jag inte vad det är jag letar efter. Jag tror att det är trygghet, kärlek och en trogen pojkvän. Trogen var han, men såå mycket kärlek fick jag inte, och tryggheten vart ju lite sådär. Men jag önskar inget hellre(tror jag) att vi hittar tillbaka till varandra. Han är världens underbaraste & som sagt, han fick mig att må bättre än vad jag gjort på 1 år. åh, jag önskar att han tyckte om mig lika mycket tillbaka. äkta kärlek finns bara i sagorna.
xoxo



Kommentarer
Postat av: m

lycka till! <3

2009-05-08 @ 07:31:15
URL: http://herecomesthesummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0