skinnylove is back!

vart borta från bloggen en månad ser jag. Inte bra, men det finns en hel del anledningar till detta. Nu är det i alla fall typ en månad kvar till sommaren. Så fort jag är av med min lång dragna förkylning, så ska jag ut & springa 30 minuter varannan dag. Mina andra kurser som jag gick på innan har tyvärr tagit slut, så det får bli löpning. Effektivt om man som jag vill bli av med fett. Ska även börja lägga upp allt jag äter, för att se vad jag gör för fel:)
Väger nu typ 54 kg, men mitt mål är att väga minst 50 kg den 1:a Juni.

Stay strong girls!

Kommentarer
Postat av: Dulce

Heej gumman<3

Vi sitter i exak samma båt nu! Jag väger med 54 kg, och jag vill också väga minst 50 till juni.. verkligen MINST 50.

Så nu faan ska vi peppa varann och kämpa!!

Och du kan adda [email protected] !

Loove!<3

2009-05-04 @ 22:12:41
URL: http://fetochpatetisk.blogg.se/
Postat av: Ne

Jag vet att du kommer klara det sötis! :D :D :D

2009-05-07 @ 19:25:47
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0