sunday - 100 dagar till toppform

matmässigt, helt värdelös helg. Visserligen onsdag,fredag,lördag & söndag. Men det är inte tillräckligt, med tanke på matintaget. Just nu känns allt åt helvete, men imorgon är det ny vecka & bara 100 dagar kvar tills 1 juni. Då ska jag vara i toppform.
Hade tänkt att lägga upp lite regler inför de kommande 100 dagarna:
- Träna 4-6 gånger i veckan, varav 2 av de ska vara konditionspass på minst 30 min
- Inget vitt bröd, kakor, chips, glass
- Mycket protein & äta var 3e timma, små mål...
Jag längtar så mycket härifrån just nu, vill ha en egen lägenhet, men samtidigt måste jag spara pengar då jag har planer på tre utomlandsresor i år. Weekend i paris, en vecka i spanien & nyår i Thailand...
Återkommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: cherry

sv: åh ja det tycker jag :)) Hur ser första helgen i april ut för dig? Just nu ser det inte ut som att jag kan ta ledigt något i mars :/ men ska titta närmare på det! Vi får prata närmare på face/sms :) <33

2011-02-21 @ 10:44:35
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad väger du?

2011-02-22 @ 09:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0