1 day

Imorgon är det skolavslutning. Skönt att äntligen sluta skolan. Har inte nått mitt mål som jag hade, men jag känner mig snyggare än för ett halvår sen och det är ju alltid något. Idag ska jag försöka köra så lite mat som jag kan, allt för att vara så snygg inför imorgon som möjligt. Ska fixa mina naglar och lägga ansiktsmask sen också. Sen är det sommarlov, och på tisdag tar jag semester under 2 veckor, flyr till mitt "sommarland". Kan bli lite dålig uppdatering under de veckorna, men ska försöka:) Sen är det stenhård träning under sommaren som gäller. När jag börjar 3:an SKA jag väga 47kg minst och jag ska verkligen kämpa. Under sommaren tycker jag att det är mycket lättare att jobba upp sig, för då behöver man inte äta så jävla mycket, och man har inga tider att passa så att säga... Löpning och promenader på stranden ska det bli i massor, underbart! Hur går det för er alla?: )


   

Kommentarer
Postat av: Zaga

Det låter som om det går bättre för dig än för mig iaf....jag är alldeles för trött för att orka stå emot nåt. Och jobbar man i matbutik så finns i stort sett allt uppe i fikarummet, bara att ta av :( Vet inte hur jag ska låta bli....men tror trots det att jag tappat ca. 1 kg sen jag kom hem för 1 vecka sedan....men jag vill att det ska gå fortare, vill inte visa mig ute just nu....kramis

2009-06-10 @ 20:31:09
URL: http://zaga85.blogspot.com
Postat av: Miss X

Precis! Man behöver inte vara så alert och klar i huvudet som när man måste jobba eller plugga! Jag klarar alltid av att gå ner bättre när jag kan fokusera på endast det! =)

Ett tips är att bunkra upp med massa bra böcker :)



Läs Bergdorf Blondes!



xxx!!

2009-06-11 @ 07:19:35
URL: http://dontswallow.blogg.se/
Postat av: Nicole

åh 47kg, mitt delmål fan vad ja langtar .



trevligt sommarlov ja vet ja nådde inte heller mitt ultimata slutmål men ja mår iallafall sjukt battre an vad ja gjorde for ett par månader sen.

2009-06-13 @ 18:51:53
URL: http://iibones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0