kind of happy

Helt underbart med sommarlov och denna sommaren SKA jag lyckas. När jag står på skolgården igen den 20 Augusti ska jag vara minst 5kg lättare och mycket mycket snyggare. Lyckades med att skada ryggen häromdagen, men så fort det har gått bort ska jag ut och springa varje dag:) Beger mig som sagt till lantstället på Onsdag, så då blir det lite fattigt med uppdateringar som ni förstår.. Annars händer inte mkt i mitt liv, dock har mitt ex stigit tillbaka in i det och detk änns faktiskt riktigt bra. Denna gången ska jag verkligen ge det allting. Vi hörs imorgon,
Stay strong!


Kommentarer
Postat av: Zaga

Du låter så motiverad! Jag hoppas verkligen att det går bättre för dig än för mig. Jag verkligen inte vad jag ska göra för att sluta hetsa........mår så j...a dåligt varenda gång....Kram

2009-06-14 @ 23:56:19
URL: http://zaga85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0