förlåt förlåt förlåt förlåt

för världens sämsta uppdatering! Jag har i princip bott hos min kille de senaste fem dagarna (underbart, men inte så kul för bloggen!). Nu är det 59 dagar kvar till jag står där på studenten och då är det inte tillåtet att vara missnöjd med min kropp. Jag SKA verkligen se ut som en Victoria Secret modell!

Igår var jag på gymet (för första gången på typ en vecka!) Körde rumpa & två ben övningar(ska ju inte göra så många benövningar på gymet pga att jag springer ganska mycket & vill ju ha smala ben!) samt armar, bak och framsida. Idag blir det ett dubbelpass för mig (SKÖNT!), ska in till gymet om två timmar, då blir det mage, rygg och lite armar igen tror jag, plus lite kondition. Senare i eftermiddag kommer killen hit, då blir det löpning 5 km, så blir två träningspass idag.

Köpte ju naturdiet drinkmix, Ananas. Den var faktiskt ganska god, men som alla pulverdrinkar är de lite svårt att få det supergott, men det är bara att slänga i sig det fort:). Nästa vecka åker killen iväg 4 dagar, då tänkte jag passa på att köra fasta, för då vet jag att jag inte kan bli störd pga mat hemma hos honom :) Men vet inte vad för fasta jag ska köra? har ni några tips?

Guuuud, det är verkligen inte långt kvar nu. tänkte dessutom ta en bild på mig själv idag & posta här, så hoppas jag att det kommer vara STOR skillnad till studenten! :)

 uppdaterar senare, dags för plugg! :)



Kommentarer
Postat av: Ellis

Sv: Ah, äter typ 3 om dagen :) Lägger till kaffe eller pepsi max ibland också.

Man är sjuukt trött i slutet på dagen, men det ger verkligen resultat på vågen så det är lätt värt det :)



Duktig du är med träningen & allt! Fortsätter du så, så kommer du absolut nå dina mål :) Stay strong <3

2010-04-13 @ 14:24:06
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: evelina

klaaaaaaaaart vi ska se ut som en modell;) ingen tvekan- tuuusen tack baby<3 det vet jag du med är:D

2010-04-13 @ 17:04:47
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: z a n n y h ♥

finns att köpa "3dagars fasta" på bodystore. har nyligen testat det! Kika in min blogg under kategorin "3 dagars fasta" för att läsa lite om det :)

2010-04-13 @ 19:53:44
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: titw

Du verkar stört peppad:D Skulle vara jättekul med bilder så att man kan följa framsteg!:)

2010-04-14 @ 11:52:19
URL: http://titw.blogg.se/
Postat av: titw

Men det är ju stört bra! har samma känsla jag med, den här sommaren fy fan vad snygga och bruna vi kommer vara! Har själv bilder på mig på bloggen när jag väger 57-58 men blir inga nya just, haha, fy fan vad äcklig jag känner mig^^

2010-04-14 @ 13:44:11
URL: http://titw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0