kväll

Jag vet, jag är värdelös på att uppdatera! Nu är skolan slut för i år i alla fall & jag måste verkligen börja kämpa mera, för detta funkar inte! Det kommer gå åt helvete annars. Förövrigt måste ska jag jobba imorgon och i övermorgon och sen är det julklappsshopping sista dagen, haha.
Hittat min nyårsklänning och håller på å planera för fullt inför min fest jag ska ha, men tyvärr är folk så sjukt dryga på att svara att man inte har någon aning om vilka som ska komma. Dessvärre klantade jag mig när jag beställde en jättefin klänning till juldagen, jag glömde tydligen klicka på beställ och nu är den slut :( smartass!
Något roligt är att Cherry kanske ska komma till mig till min födelsedag, :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0