kasst

Jag vet, inte uppdaterat på hela helgen, men har varit hos killen hela tiden, så inte kunnat. Hoppas eran helg blev bra i alla fall, min var bra ändå tills igår kväll, då kunde jag inte motstå chips:( FAIL. Så nu ska jag beställa fatburner. punkt slut. Just nu sitter jag och äter selleri och tonfisk, mums.

Hittade några nya knäckebröd idag som bara innehåller 17kcal/skiva. Flatbröd från kavli.
Tonfisk är också som ni vet rätt nyttigt - innehåller bara protein, inga kolhydrater.

Ny vecka imorgon, ny månad = nya tag. Nu jävlar ska jag bli fit och snygg! Mitt mål för mars månad är att väga minst 53 kg, dvs -2kg. Det ska jag klara.

Ska försöka träna varje dag denna vecka, dock inte så lätt när man har tusen saker i skolan + att jag håller på med mitt körkort nu! Tänkte på en annan sak, några som vill msn/sms peppa så säg till, jag och cherry sms-peppar varandra, men jag vill gärna ha flera :)

102 dagar kvar nu! nu är det inte långt kvar, så nu är det dags för skärpning.

Har satt upp texten "don't give up on what you want the most for something you want at the moment" som bakgrundsbild i mobilen, sjukt peppande!

STAY STRONG!


Kommentarer
Postat av: Li.

Du är så enormt duktig stjärnan så varje gång jag läser dina inlägg så pushar du mig till mac! jag har bestämt mig för at köra till 120 nu, så ingenting kan komma ivägen för den snygga kroppen vi väntar på !!:)



nu är det på allvar, och vi ska verkligen lyckas med detta!=) stay strong baby!! pussa

2010-02-28 @ 19:36:53
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt bra med peppande bakgrundsbilder. själv har jag just nu texten "dream on, dream on. dream until your dreams come true."



tror verkligen på dig och att du fixar denna veckan, har följt din blogg ett tag och du verkar vara så otroligt stark i dig själv.



vill du ha fler att sms-peppa med är jag gärna på, tänkte köra en 4dagars fasta nu. hade varit skönt att för en gångs skull inte behöva kämpa själv.



stay strong!

2010-03-01 @ 00:00:03
URL: http://johannasofiie.blogg.se/
Postat av: s

underbart med ny månad!! kraam

2010-03-01 @ 08:17:49
URL: http://nastylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: c

0737-729422



just text me :*

(alla andra som läser får också smsa hihi)

2010-03-07 @ 18:03:19
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0