då var det fredag igen

In:
06.00
Lättmjölk m. blåbår & lite havrefras (innan träning)
09:00
Rågform m. keso & ruccola.
12:00 (planerat)
En varma koppen & ett äpple/apelsin.

Var och tränade imorse (därav 2 frukostar).
 Körde -100 kcal löpning, sen ett stenhårt rumpa & lår pass, blev sjukt svettig. Ska köra 8 min abs snart också. Ikväll ska jag till killen & jag vet att det kommer bli thaimat, & jag har ingen som helst chans att komma undan, så vad är det bästa att äta? Stark kyckling antar jag? & typ inget ris.

Mina mått idag: (senast jag mätte var i slutet på februari.)
Bröst : 79,5 (-0,5)
Midja: 64 (-3)
Rumpa: 92,5 (-2)
Lår, Bredaste: 51 (+0,5)
Lår, smalaste: 39 (+2)
Överarm: 24 (-1)

What the fuck?? Lår + 2,5 cm??? nu fick jag ännu en anledning till att öka på löpningen, powerwalksen och benövningarna. Jag ska fan ha smala lår, inga tjockislår. & jag som tyckte de såg lite smalare ut i spegeln.. Där ser man hur mkt man luras. Jättekul.


Såna här snygga lår SKA jag ha till sommaren. Tänk ihop med en miniklänning, LOVELY.


Kommentarer
Postat av: evelina

GE OSS DOM NU! men jag är fan helt döööööd, körde ju igenom träningen som jag la upp igår (brukar aldrig göra allt) och nu har jag verkligen träningsvärk i hela kroppen hahahah, great när jag ska springa runt i götebirg imorgon hahaha. åååh rumpa vi måste ha perfekt rumpa, spänn spänn spännn;);)<3

2010-03-26 @ 11:51:46
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: skinnybitch.

Just nu känner jag mig bara så jävla dålig, men tack! Blir alltid lite varmare inombords av sånt, puss :*



& DU är duktig.

2010-03-26 @ 15:21:01
URL: http://neonshit.blogg.se/
Postat av: Lucy

baby, så duktig som du är så kommer du snart ha xs i byxor, och jag M... Haha ;-)

2010-03-26 @ 21:17:47
URL: http://dontstandstill.blogg.se/
Postat av: Asal

Åh herre min gud,

det där ser fan ut som Mandible, skelettet vi har i anatomisalen.

Vad har hänt med dagens ideal?



Man ska vara vältränad och snygg.

Och sen vill jag bara påpeka en sak,

med tanke på att jag pluggar till läkare..

Ehm, om du springer på rullband, kommer det i längden betyda att du bygger muskler som ligger under ditt fett, om du nu har ngt.

Dina lår blir inte smalare av rullband, musklerna blir större.



Så nu tror jag du fattar varför dina lår visar + 2 cm.

MUSKELBYGGNAD. DAAAH.

2010-03-26 @ 21:20:07
URL: http://honeeybee.blogg.se/
Postat av: skinnybitch.

Blev lite skrämd av Asal's kommentar. Muskelbyggnad = fetare lår. Självklart vet man att man bygger muskler... Och då försvinner ju fettet också. Men jag vill ha SMALA lår. Måste man då svälta sig för att tappa musklerna man bygger upp samtidigt eller ?



Supermodellerna förbjuder ju att man ska springa, de går ju bara.

2010-03-27 @ 09:53:14
URL: http://neonshit.blogg.se/
Postat av: juliette

jag hade samma problem med låren, speciellt ovanför knäna, när jag sprang som mest. Att de blev nästan bastanta, sjukt irriterande. Men det försvinner igen, kör på hårt bara och testa varierande övningar!!

2010-03-27 @ 11:05:30
URL: http://glaskupan.devote.se
Postat av: evelina

Helgen har vati åt hora, så deppa inte imon är vi duktiga igen! ska snart sova hlet jävla död kom nyss hem, så svarar bättre på kommentarer imorgon ha en toppen kväll snygging- du är bäst

2010-03-27 @ 20:22:10
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: cherry

Vi har nästan exakt samma mått ;D Låren har blivit större för att du löper mer så då är det muskler som kommit! Det suger eftersom man vill vara slank :( Men hag har vörjar powerwalka på löpbandet ist och löper på det kanske 20 minuter och powerwalkar i 40 så man står sammanlagt i en timme. Hoppas att det gör att man får slankare ben! Men vad vet jag x) :D! Du är så duktig gumman! :)

2010-03-28 @ 13:40:53
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: Camilla

Okej , hjälp mej att förstå.

Du är 18 år och det där är dina mått?

Jag är 15 år och det här är mina mått:

Bröst : 80

Midja: 6

Rumpa: 88

Lår, Bredaste: 48

Lår, smalaste: 36

Överarm: 22



Och jag är undernärd. Väger ~43 kg och gör mitt bästa för att gå upp i vikt (men det är hur svårt som helst.) Jag skulle behöva minst 5 kg för att se ut som människa igen.

Varför är du inte nöjd med din kropp?

2010-03-28 @ 17:19:49
Postat av: Anonym

Det går inte att bara köra löpning och cardio, utan du måste blanda det med styrketräning. Och då pratar jag inte om 20 kg på benen utan victoria secret modellerna kan ta över 100 kg. Muskler väger mer än fett ja, men muskler är såå mycket mindre än fett så dina lår kommer bli smalare.

2010-03-29 @ 12:43:06
Postat av: danni

det kanske är muskler? ♥

2010-03-31 @ 09:55:58
URL: http://autumnpromises.blogg.se/
Postat av: Sofie

Självklart får du större ben om man tränar styrketräning men de ser mer formande och slanka ut om du har muskler istället för fett! Var inte rädd för att de gått upp! De är ju därför du själv tycker att de såg smalare ut. Muskler är bättre än fett:-)

2010-05-27 @ 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0