ingenting är omöjligt för den som har viljan.

Varit med boyfriend, därför min dåliga update! Tränat varje dag denna vecka i alla fall, senast idag tränade jag spinning - sjukt skönt. Imorgon är det fredag - & jag ska stå emot flottiga chips imorgon när jag ska till några tjejkompisar. Som förövrigt alltid påpekar att jag är löjlig som inte äter chips osv, you get the point. Men jag tänker stå på mig & tänker INTE falla för grupptryck. 
Förövrigt funderar jag på att mäta mig snart, kanske rentav på söndag och se om det har skett någon förändring på mina mått. Mina armar känns liiite mindre, :)
kommer inte hinna uppdatera förrän på lördag, men tills dess hoppas jag ni kämpar och kämpar.

STAY STRONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0