monday

Förlåt, sämst uppdatering, jag vet. Hann aldrig uppdatera i lördags eftersom jag åkte direkt till killen. Helgen var OK, inget hets och inget skit, bra det.

Dagens intag:
2 knäckemackor m. skinka
½ kopp te

Sallad med 100g kyckling

100 g nötfärs + lite ruccola
1 cola light
1 energidricka (sockerfri)
Cirkelträning

Energidrickan ihop med mina fatburning piller har gjort att jag är lite speedad nu, kan bero på att jag ätit så lite under dagen också, underbar känsla. Ska mäta mig på onsdag tänkte jag. Träna varje dag hela veckan och även börja med 8 minutes abs, läste i Lucys blogg att hon har gjort 5 ggr/veckan och såg resultat efter en månad. Platt mage ? jatack! Imorgon blir det löpning, LIKE! Hur går det för en annars girls?:)


Kommentarer
Postat av: Miss Ana

Jag vill också känna mig speedad. ;_;



Fan vilken bra helg du hade i övrigt! Önskar jag hade kunnat hålla mig så pass inom ramarna.

2010-03-22 @ 21:35:48
URL: http://analisious.blogg.se/
Postat av: danni

vad är abs?

2010-03-29 @ 12:18:08
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0