not so sweet saturday

Helgen har varit som förra helgen, inte världssämst, men fan inte godkänd heller. Känner mig som ett FETTO på hög nivå. Killen är ute & partar ikväll - jag sitter här. Måste plugga lite, men det gör ingenting för mig. Eftersom jag har sån ångest över mitt fett just nu, är det nog bäst att vara själv. Imorgon ska jag börja dagen med en powerwalk innan frukost och 8 min abs & min frukost ska endast vara ½ dl gröt m kanel och grönt te.

Sen ska jag och mamma ut på äventyr = jag slipper massa mat. Blir killen senare på eftermiddagen, vilket betyder äta jättelite av maten. Hoppas att mina nya fettförbränningspiller kommer på måndag också, dessutom har jag bokat cirkel på måndag, tack för det.

Jag vill vara smal NU & jag vill tatuera mig innan sommaren. Kan ju inte vara fet när man ska ha en tatuering på revbenen - right girls?
Nu ska jag verkligen ta tag i mig själv, 75 dagar kvar, snart är vi där!!


Kommentarer
Postat av: cherry

Ja nu lägger vi i en högre växel!!! STAY STRONG <3

2010-03-28 @ 13:45:31
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: alexis

Åh vad ska du tatuera för något?

2010-03-28 @ 15:30:43
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: skinnybitch.

Skulle verkligen vilja vara BRUN nu :O

2010-03-30 @ 07:06:50
URL: http://neonshit.blogg.se/
Postat av: J

Som tatuerare rekomenderar jag dig att skaffa tetueringen innan du gått ner mer eftersom det gör mycket ondare ju mindre fett du har. Dessutom bör du inte tatuera dig alltför nära sommaren eftersom du helst inte ska utsätta en nygjord tatuering för sol och bad.

2010-03-30 @ 20:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0