weakness

Jag har bestämt mig för att skippa fruktdieten. Var inne på kaloriräknaren och insåg att jag bara får i mig kolhydrater, och nästan inget protein. Mår illa och spydde t.o.m innan, så jag har bestämt mig för att köra på att äta lite var tredje timma, med mycket protein & sånt där, som jag kört innan:) Ska skriva upp allting i kaloriräknaren och sådär. Ska även testa på mina recept från bara 100 kcal kokboken:)
Nu jävlar är jag peppad, blir 5 km löpning imorgon också.

Sommaren är snart här, Stay strong!

den tjejen längst in till spegeln, sjukt snygg rumpa!!!


Kommentarer
Postat av: Matti

SKITBRA tjejen. Skitbra! :)

Lägg gärna upp lite 100kcalrecept. <3

Postat av: Juliette.

Oj, shit. glöm kommentaren jag skrev innan då hjärtat. Men kör på vad du känner funkar bäst för dig, det är vad som kommer löna sig i långa loppet.



Stay strong<3

2010-03-08 @ 23:03:15
URL: http://glaskupan.devote.se
Postat av: Ellis

Sv: Tack!! :')

Härligt att du lägger om dieten. Lite nyttigare att äta på det viset. Regelbundna måltider med mycket grönsaker & vitt kött/fisk :)

stay strong!

2010-03-08 @ 23:18:06
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0