helgen.

Har varit bra. kunde varit bättre. Tränade i alla fall både i fredags och idag. Ska springa 5 km imorgon. alltså, det är fan inte långt kvar nu, nu får vi kämpa ännu hårdare. `VI SKA JU VARA PERFEKTA I SOMMAR!

Köpte bikini idag, lite blandade känslor faktiskt.. Den kommer vara super fin när jag är skinny och fab. Jag ska inte falla för mera frestelser och jag ska träna VARJE dag, nu är det verkligen no return. 32 dagar kvar & jag tänker inte se ut som en val och gömma mig. Nej, jag ska visa alla så jävla perfekt kropp jag har skaffat mig. Myself version 2,0 typ. PEPP!

är nyfiken, tror ni att ni komme vara nöjda till sommaren?



Kommentarer
Postat av: alexis

svar: hon e skitsnygg och älskar hennes kropp! men hon måste väl ha ätstörningar för att vara så smal lr?

2010-05-10 @ 13:50:06
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: LiljaLill

Kommer vara så sjukt missnöjd, kommer i princip bara bära oversized -tröjor. Åh detta är så sorgligt! ;'( Ta mig härifrån!

2010-05-10 @ 14:27:04
URL: http://skinnylicioushot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjejen! Vi ligger på exakt samma vikt och samma utgångspunkt.. Så himla kul att se din blogg, uppdatera mycket :) Skriv gärna in och uttag och ifall du gör viktminskningar! Jag oroar mig lite för att jag kanske svälter mig lite väl mycket så att jag kommer gå upp allt sen. Mitt mål är dock endast 50,0 kg för annars försvinner mina bröst :/

2010-05-11 @ 11:08:50
Postat av: Blomman

Åhh jag vill va fit till sommaren...hoppas hoppas!

2010-05-11 @ 17:58:12
URL: http://mysecretlonging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0