i know

jag har varit riktigt kass denna veckan på att uppdatera. Men jag har haft sjukt mycket i skolan samtidigt som jag tränat istället för att sitta här:) Veckan som kommer nu lär bli hektisk, men sen är det slut och då ska jag blogga varje dag :)

Imorgon tänkte jag påbörja någon form av hardcore diet typ,(har ett stort event på fredag jag måste vara skinny och platt mage till) har inte bestämt om det ska vara bara flytande eller hur jag gör än. Men det kommer vara protein, morötter och andra grönsaker i massor och inga kolhydrater. Te, vatten och kaffe är det enda jag får dricka. Har bestämt runt 4-600 kcal/ dag, tror jag ligger på typ 1200 nu? Vet att det är mycket, men för att orka med skolan och träning så är det de som behövs.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0