saturday

Gårdagen var bra. Håller på och funderar ut min grymma plan här, ska skriva lite på den och sen ska ni få se i bloggen :)

Ikväll ska jag iväg på släktmiddag - ångest. Ska hålla mig undan maten under dagen och äta lite av maten ikväll. Ska fan inte var fet på min student!

Nu är allting slut i skolan, så ska börja gå till gymet varje dag nu, as-gött! & nu ska jag börja uppdatera varje dag igen, :) Hur går det för er alla?

Är verkligen jättepepp på att köra det sista fram till studenten nu! Efter studenten har jag ju som sagt ett helt sommarlov, men men, får väl träna på dagarna :) drömkroppen kommer i så fall = yes.


Kommentarer
Postat av: cherry

Ja nu kör vi så det ryker de sista dagarna!! :)

2010-05-29 @ 13:29:21
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: d

åh. lyckost. nu behöver du ju inte äta heller för att hålla dig fokuserad i skolan..

2010-06-03 @ 16:20:48
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0