sedärja

nu har jag skaffat mig en egen dator, så även om jag är hos killen så kommer jag kunna uppdatera :) Vi bor nästan ihop, gilla. Träningen denna veckan har varit okej faktiskt. Imorgon har jag tränat 5 dagar denna vecka. Helt okej alltså. Kan bättre! Har mkt i skolan nu, men försöker verkligen pritoritera träningen, även om det blir stressigt så försöker jag hitta en timme om dagen, för känner verkligen att jag kan varva ner lite när jag tränar.

Måste skärpa till mig lite när det gäller maten känner jag, bara för att jag tränar hårdare nu, så tror jag att jag kan äta onyttigt, det är kasst. Blir lite gamla thinspo-bilder, har inga på denna datorn...



Kommentarer
Postat av: Skywalker.

dags att leta uupp nya kanske? :*

2010-10-11 @ 20:08:22
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0