ni är några som påpekat

att min uppdatering inte är såå bra, & jag vet. Men jag har jobb varje dag & sover sedan hos killen där jag inte har min dator än. Nu ska han dock iväg en vecka, så nu kommer det bli uppdatering typ varje dag.
Idag har jag varit ute på en 1 timma & 30 minuter lång pw, asskönt. Man önskar ju att det kunde vara sommar jämt, vi är inte direkt bortskämda med sol och fint väder här asså.
Idag kom min detox, så det är väl tänkt att jag ska börja med den imorgon. Har precis lagat mat till jobbet, blev lax med pesto på, luktar gott iaf. imorgon tänkte jag skriva ett lär-känna-mig-inlägg, så ska ni få veta lite hemlisar :)
gud vad jag vill utomlands!

Kommentarer
Postat av: BlueBone

Ja! gör det ska bli kul att läsa! :)

2011-07-07 @ 14:35:52
URL: http://bluebone.blogg.se/
Postat av: Josefine

härligt att höra! :)

tänkte bara fråga vart man hittar sånadär "lärakänna-mig listor" och sånt? om du vet??

kramis!

2011-07-07 @ 19:48:43
URL: http://besexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0