& så öppnades lådan igen

lådan med all ångest över killen i. Han ringde. & jag grät. & allt bara känns åt fan. Jag har satt upp denna låda med ångest i på en hylla, för att slippa tänka. Mitt sätt att hantera sorg, men jag har verkligen inte orkat ta itu med det. Nu slänger jag tillbaka lådan igen.

Jag låter säkert som ett mongo, men det är den bästa metaforen för min sorg-hantering jag har kommit fram till. Jag vågar inte känna efter. Jag sväljer ner ångesten så fort den vill upp, & låtsas som det aldrig existerat.

Kommentarer
Postat av: tictactoe

Låter jobbigt med ångesten, men det bästa är egentligen att man försöker att ta tag i den direkt för gör man inte det så byggs det på hela tiden. Jag vet av egen erfarenhet för har gjort som dig och det slutade med att jag fick panikattacker istället och jag vet inte om du haft det, men det är jätteobehagligt så nu försöker jag att ta tag i det direkt, men det är ju också svårt...



Ok, va bra att jag har dig o fråga när det gäller avancerade löpningsgrejer då! :) Jag ska ge mig ut snart o kolla sortimentet i affärerna och springa på löpband så att de kan se ens stegnedsättning lr vad man säger.



Ok,jag är en gamling på 25 hehe :P

2011-03-10 @ 09:52:38
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: cherry

sv: weheartit.com sen söker jag på tattoo så kommer det upp en jävla massa fint ;D <3

2011-03-10 @ 18:24:53
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0