söndag

var ute igår, blev en stor fail-kväll. & när jag vaknade upp imorse insåg jag anledningen till att jag så sällan dricker, jag är:
1. dålig på att kontrollera mitt intag & är grym på att bli dyngrak, eller så är dt för att jag inte klarar av mycket dricka.
2. jag HATAR att vara bakfull, det är den värsta känslan jag vet. finns inget värre.
& nej, tro inte att jag är alkolist, för jag dricker max en gång i månaden & har en pappa som är nykter alkolist & jag har aldrig tålt stora mängder alkohol. Men, jag ska börja uppdatera här bättre, är ju faktiskt inloggad på bloggen nästan varje dag, så även om det blir korta inlägg så är det alltid något. & nu är det ju bara 86 dagar kvar till vi ska vara smala, eller hur, så nu behöver jag & ni massor med pepp så vi verkligen klarar vårt mål.
I år SKA jag vara fin på stranden & jag vill inte behöva tänka på hur min mage & lår ser ut, för de ska vara freaking perfect!
älskar denna bilden!


Kommentarer
Postat av: snowwhite

jag bloggar om min väg till tunnare siffror på vågen på thinbreath. Kännde att det var dags att skapa en blogg för mer motivation. Kolla in om du har lust =)

2011-03-06 @ 16:35:15
URL: http://thinbreath.blogg.se/
Postat av: Jessica Andersson

Hej tjejen!

Det jag menar med "akta så det inte går för långt" är att, ja, jag kan ha fel.. Men det känns inte bra att du ska ner i vikt så pass tufft som du vill, eftersom du verkligen inte är stor på något sätt, även om du inte ser samma sak. Har en del vänner med ätstörningar, vill inte att du ska hamna där.



Ta hand om dig! <3

2011-03-06 @ 21:24:10
URL: http://enflickasomarstark.webblogg.se/
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

hur många kilo vill du ner på dessa 86 dagar?

2011-03-07 @ 11:08:40
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: tictactoe

Håller helt med dig angående att dricka. Den ångesten man får dagen efter är hemsk!



Hur lång är du?

2011-03-07 @ 19:25:55
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0