chasing

I feel like one of those people who are so freaking miserable that they can't be around normal people. Like I'll infect the happy people. 

Så less på allt ibland. Boys are stupid. 

Dags för Mr.L att visa intresse. Tänker på honom konstant, hatar det. För jag skulle inte engagera mig i känslor mer. 
How when we're together, I never want it to end; It'd be easier if I didn't feel this way, 'cause there are a million reasons why we shouldn't work. But even though I know that, I really hope that we will. 




& som om det inte vore tillräckligt så har jag börjat tänka på min barndom & allt med min pappa. Tror det är dags att söka psykologhjälp.. 

Kommentarer
Postat av: fjärilsvingar

att prata med någon kan man må bättre av faktiskt.

2012-08-08 @ 00:27:39
URL: http://deerheart.blogg.se
Postat av: Styrka till dig

Det är faktiskt en väldigt bra hjälp att prata med någon professionell. Det är inte konstigt eller "farligt" som en kan tror utan helt normalt - oavsett vad en har för liv så är det någon som verkligen kan hjälpa en hundra gånger om om en har någon bra att prata med.

Ett hett tips att göra det, jag blir så ledsen över att du tvingas känna på det här sättet. Styrkekramar till dig, du är nog jättefin precis som du är - det är vi alla. <3

2014-09-29 @ 21:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0