day 7 - do your parents know you’re trying to lose weight? do they care?

Ja & nej skulle jag säga. Jag har varit överlag nyttig när det gäller mat de senaste 5, 7 åren. Men just nu tror jag inte de har någon större aning. & Jag tror min mamma bara skulle bry sig om det går till överdrift.
Idag, mina vänner, var jag och simmade. 45 minuter. Det var skönt, men jag har lite träningsvärk sedan igår då jag var på step/bräda :) Imorgon jobbar jag från 9-22, så imon blir det vilodag. I helgen ska jag på födelsedagskalas -dock ingen tårta för mig - såklart. Ska ta det väldigt lugnt med drickan, vill hinna med träning på söndag också och då kan jag absolut inte vara bakfull.

Läser ni fortfarande? Har ni satt något mål till sommaren? :)

The ass jag vill ha den 15 maj!


Kommentarer
Postat av: dream

klart jag läser sweetie! ^^ målet till sommaren är 55kg!

2012-01-18 @ 22:49:39
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/
Postat av: Shrink me

Såklart!! Mitt mål är 37 kg eller smalare än någonsin förr!! Låt höra dina mål :)

2012-01-19 @ 12:38:32
URL: http://shrinkmenow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser!

2012-01-19 @ 16:40:28
Postat av: Sophia

Skulle va kul om du skrev lite hur du göra för att gå ner i vikt. Är lika lång som dig och väger ca 58. Har redan gått ner ett x antal kilon men vill ner några till. För mig går det ganska trögt så det vore kul om du skrev lite om det :)

2012-01-26 @ 19:04:13
Postat av: Nicole

Samma här, mamma vet att jag ska gå ner i vikt, men skulle nog bara bry sig om de skulle gå till överdrift!

2012-01-29 @ 21:30:16
URL: http://nnicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0