gårdagen

Onsdag:
60 minuter pilates/yoga
25 minuter core
60 minuter promenad 
Ännu en fin dag, så idag ska jag verkligen njuta till max! Ska strax ge mig ut på en löprunda, sitter och dricker min pre-workout (grym förövrigt!), sedan blir det lite gött häng i stan med mina fina vänner innan jag beger mig till min nya älskare. & nej, ingen start på något seriöst, utan mest hänga lite & lite sex kanske.
Bortsett från att jag känner mig FET, så är life's pretty damn good asså. Första gången på länge jag känner mig lycklig... Livet har börjat ordna upp sig plötsligt, jag har t.o.m varit och kollat på en lägenhet som jag verkligen hoppas jag får :)

Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: Åh, jag kan ta och lägga upp receptet på omeletten imorgon. Den är verkligen jättegod!

2012-03-22 @ 21:13:10
URL: http://kampflicka.blogg.se/
Postat av: Aimee

Man blir så glad av sånna här inlägg! :D Hoppas du fortsätter känna dig så, <3

2012-03-25 @ 22:58:53
URL: http://whataboutaimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0