känner mig schizo

typ. När jag läser mina inlagg, ena stunden om Mr S sen om The X. Jag vet inte om jag tänker på Xet pga av att jag ser massa bilder på honom som hans nya tjej lägger upp, eller om jag faktiskt inte har kommit över honom, fastän jag trodde det. Jag pratade med en vän igår om honom och till slut kom vi fram till att jag inte har glömt honom, eftersom jag fortfarande tänker så mycket på honom. & det blir inte bättre, jag känner mig nedstämd & deppig så fort jag är hemma från skolan igen. Vet inte om det kanske också beror på att det är höst & jag vet vad som pågick för exakt år sedan. Det var väl här exakt i dagarna för 1 år sedan jag flyttade ifrån honom. 
 
 
 
Jag är så förvirrad, jag behöver någon att prata med. Jag vet inte vart jag ska ta vägen..... 

Kommentarer
Postat av: L

Kom ihåg att det känns förjävligt i början efter en breakup, men det finns hopp! Det går över, tro mig <3. Det vet du säkert redan.. innerst inne.. men när man är ledsen så skiter man i att höra om att det kommer bli bättre. Man vill bara att det ska bli bra nu. Men vill bara säga att om säkert högst drygt 4 månader så är dina tankar och dina ögon redan på nån annan ny och fin kille:). En fin kille som du kan få nya fina minnen med. Ligga och gosa, kela med och verkligen älska. Glöm inte att det finns så himla många fina killar där ute, så försök inte att deppa dig allt för mycket på dom här 2. Massor med kramar till dig tjejen, att vara "olyckligt kär" eller ha en längtan för någon man inte har kommit över än är sjukt jobbigt. Man kan inte tänka på nåt annat. Men ja, det blir bättre. Kram <3

2012-09-05 @ 23:21:50
URL: http://aldrigmera.blogg.se
Postat av: A

Tack så jätte mycket, det är så fint att höra! Och om du vill något, prata eller så, så får du gärna skicka iväg ett mail. Kramar!

2012-09-06 @ 12:58:42
URL: http://togetitright.blogg.se
Postat av: down

men stumpan! vi får bannemej se till att ses nu. jag har flyttat in i nya lägenheten nu och har landat till lite. gäller bara att hitta någon dag som passar oss båda!

2012-09-23 @ 14:45:47
URL: http://ner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0