you can't hold on to something that doesn't want to stay

Nyårslöfte:

No more Mr.Liar.
 
Har jag hållt det? Nej. Redan nyårsnatten bröt jag det. Jag kan inte hålla mig ifrån honom. Varenda liten millimeter av mig vill ha honom. Jag vet inte varför jag fortsätter pina mig själv? Han har fortfarande inte gjort slut med sin flickvän och jag har sagt 100 gånger på dessa 14 dagar detta året har varat att jag inte träffar honom mer om han inte gör slut.. Ändå bryter jag det gång på gång. Han var här nyss, i 10 min. Mindblowing sex, som alltid. Efteråt kommer ångesten och jag typ börjar lipa. När han gått såklart. Är det såhär mitt liv ska se ut? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

åh, du förtjänar bättre än så! Har du sagt till honom att du inte vill träffa honom mer så länge han har flickvän, eller är det något du bara bestämt med dig själv? Styrkekram <3

2013-01-16 @ 13:00:01
URL: http://letusfly.blogg.se
Postat av: ellie

Kolla gärna in mitt senaste inlägg om thinspo. Lämna gärna en kommentar eller åsikt om du vill.

2013-01-31 @ 00:49:39
URL: http://ellielindh.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0